Saturday, August 2, 2014

kawan kamcing rtm


Tuan Hamba. asal Kedah tapi 'masuk' Melaka, sebab tu aku panggil dia Tuan Hamba hehe faham?
Abang Yem. asal Melaka. dia ni memang nampak rugged.. bos-bos dia ni hehe
Syarull. dia ni dulu kerja RTM tapi dah pindah Jakim. asal Penang
Zarir. dia ni asal Perak, kerja bahagian ob lighting RTM. 
Azhar aka Chaah. budak Perak, dulu kerja RTM sama2 susah payah dgn aku, tapi dah berenti kerja, sekarang tak tahu mana.. tak kontek, tak mau kacau.

5 comments:

  1. Ni semua unsung heroes la ye, mencari rezeki yang halal untuk meneruskan kehidupan sebaik mungkin

    ReplyDelete
  2. ini mesti semua geng2 kaki lp gak ni..betul tak bro?heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. takdelah bro.. dorang kaki lain hehe

      Delete
  3. gamba last tu mmg punk lah. hahaha.kene middle finger pagi pagi nih.

    ReplyDelete