Wednesday, July 29, 2015

Muhyiddin dropped from bijan's Cabinet



walaupun aku ni tidak memihak kpd mana2 parti politik dan tak suka kpd sistem demokrasi, tapi aku akui aku seorang pemerHati politik dunia dan tanah air yg setia.

pemilihan kabinet terletak 100% di tangan perdana menteri.

sedangkan di amerika syarikat pun ada pemilihan ketua negara (presiden). kenapa kita berhak pangkah sekali je, takde pangkah untuk pilih ketua negara kita (perdana menteri).

sistem demokrasi raja berperlembagaan tanah air ialah suatu penghinaan.


agung pun tak boleh buat apa. dia hanya boleh tangguh je, tapi kemudian dia tetap sain punya. sekarang nak salahkan siapa?

aku sebagai rockers Johor memang teramat murka dgn tindakan orang pekan Pekan.

semua rockers Johor sepakat siapkan telur tembelang sebanyak mungkin untuk direjamkan kepada orang pekan Pekan. siap la kau kalau turun Johor nanti.

aku sebagai rockers Johor memberi sokongan penuh kpd orang Pagoh yg suatu ketika dahulu semasa zaman kegemilangan rock dan bolasepak Johor dia lah yg menjadi menteri besar Johor.

tapi harapan terhalang oleh org pekan Pekan yg bertuhankan Rothschild. penasihatnya si jo lo tu melarikan diri tanpa dapat dikesan oleh radar gps Interpol. mungkin tengah ber parti di tempat yg takde coverage tepon ni.

sebab tu aku surah baca buku teori konspirasi dan belajar Islamic eschatology, supaya boleh nampak huruf kaf fa ra di dahi penasihat2 bijan tu. kalau kat dahi ada huruf kaf fa ra dari seberang tambak pun kita boleh nampak dah, punya la besar tulisan tu, kat dahi pulak tu.

macamana nak luaskan kuasamu kalau macam ni? pantang anak bangsa Johor dihina begini. harap TMJ dapat memberi sepatah dua kata. sekian.

Di sebalik kejayaan lelaki ada wanita di belakangnya. bezakan dgn orang pekan Pekan tu.

3 comments:

  1. Gua sebagai rocker Johor menyokong 100%...tak kan nak harap Ahmad Maslan kan.....

    btw...apa jadi agaknya dengan hab pendidikan tinggi Pagoh....harap2 traffic light kat tol Pagoh tu pun sempat la siap...bukan boleh percaya sangat orang Pekan tu...

    ReplyDelete
  2. bak kata abg mus
    "dont look now to Israel it might be in your homelands"
    bijan memang tak guna,dia tendang org johor macam dia tendang anjing!

    ReplyDelete
  3. aku pun sama,menyirap je wat org JDT mcm ni...jaga lu pekan2..

    ReplyDelete