Saturday, November 16, 2013

Undergang - Indhentet Af Døden LP (2010)


muka depan
muka belakang
credits
lyrics
side A 33 rpm
side B old skull
clear 

"Undergang telah dibangkitkan dari pembentung Kill-Town, Denmark, pada tahun 2008 dengan tujuan untuk memuntahkan sebagainya mengerikan, busuk dan najis terlantar logam kematian."
"Super-low growls, tremendous, ground-trembling drum fills, preternatural guitar crunch, and vertigo-inducing bass flow combine for one of the most raw and effective slabs of unremorseful Death Metal of the year. It also helps that the album cover artwork is fuckin’ awesome."
Undergang ialah band power trio heavy-weights old school death metal dari Denmark.

lp ini ialah 2013 repress, dan versi ini ialah jenis vinyl yang "glow in the dark", limited 200 keping jer seluruh dunia. semua lirik dalam album debut ini dalam bahasa Denmark. originally release on cassette tape on 2010. lp ni nampak clear kekuningan, dan apabila tutup lampu ia kelihatan kehijauan macam gambar INI. sori la kamera cikai aku tak dapat amek gambo cam tu...

anda boleh sedut album ini dalam versi digital download 'lossy' atau 'lossless' secara percuma dengan meletakan angka kosong  atas "Name your price" di laman Bandcamp mereka di SINI..  

8 comments: