Monday, May 26, 2014

crankable tape


Creeping Death EP & Jump in The Fire EP in one tape

this old tape still sound so good with high quality tape release i think la. it's crankable. treble cukup garing dan bass Cliff Burton sangat audible. crankable maksudnya boleh pasang kuat, pasang lagi kuat lagi sedap hehe.
track list:
a1. Creeping Death
a2. Am I Evil?
a3. Blitzkrieg
b1. Jump in the Fire
b2. Seek & Destroy (fake live version)
b3. Phantom Lord (fake live version)


9 comments:

  1. Memang payah dah nak jumpa ep ni..phantom lord versi live dlm ni sedap di dengar

    ReplyDelete
  2. suka aku tengok kaset deck kau..

    ReplyDelete
  3. pendant dia ada simpan lagi tak?

    ReplyDelete
  4. aku ada dua bijik tape ni, tapi dua2 pendant hilang..huhu

    ReplyDelete
  5. released 1984, 30 tahun dah umur..

    ReplyDelete
  6. sama la... kita pun ada jugak...

    ReplyDelete