Monday, November 12, 2012

New Sheikh Imran Hosein interview with Morris Herman

aku selalu melihat dunia dari sudut yang lain. aku tidak percaya semua media mainstream/popular, berita, suratkhabar, terutama media internasional seperti CNN, BBC, mahupun Al Jazeera. Aku tak menyokong apapun parti, biru mahupun hijau. aku tak suka politik ciptaan manusia. aku tak suka undang-undang antarabangsa, undang-undang ciptaan manusia. aku tak suka sistem bank, termasuk bank islamik mereka atau "bank islamik" kita. aku tak suka sistem mereka untuk kita. ulama kita sibuk berpolitik, tak sempat menganalisis kejadian2 dunya hari ini. aku tak percaya penganalisis mereka, mahupun kita. mereka selalu menganalisis mengunakan sebelah mata, bukan dgn mata hati. ini interview yg ke berapa entah antara Morris Herman dan Sheikh Imran Hosein, ini yg terbaru (08.11.2012).
   ** interview di bawah ini ada disebut pasal Dr Mahathir dan Anwar Ibrahim! 
* About Sheikh Imran Hosein

3 comments: