Tuesday, June 4, 2013

piring hitam vinyl record lp Uji Rashid, +Hail Amir


* banyak lagi gambo akan di-upload dalam post akan datang... tunggu...

10 comments:

  1. Replies
    1. lama dah.... sekarang mahal gile orang jual huh!

      Delete
    2. Mmg pun kt AM haritu aku usya suma mahal harganya

      Delete
  2. Hail Amil n Uji Rashid pasangan legend...x dpt ditandingi walaupun dulu ada Awie dan Era, skrg ada Shila n Shanaz (eh? Diorang dah break up kan?) hahaha

    ReplyDelete
  3. Dengar lagu dorang skarang, so happy so terhibur

    ReplyDelete
  4. antara matamu dan mataku.. LP aku dengar zaman arwah ayah aku ... sayang tak simpan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe, kenangan tu yg kena simpan...

      Delete
  5. Org tua aku peminat Uji...kalau memori aku betul...dulu kat rumah aku ada album "Hujan" tu dalam bentuk katrij...

    ReplyDelete